Dodací podmínky
Zboží, které je skladem, zasíláme PPL kurýrem a nebo poštou od 2 do 7 pracovních dní, v opačném případě pokud zboží skladem nemáme je doba dodání závislá na subdodavateli, ale neměla by překročit 14 pracovních dní. I z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání, ale snažíme se dělat maximum aby jste zboží obdrželi v co nejkratším termínu. V případě, že opravdu ke zpoždění dojde, přijměte naši omluvu. O zpoždění dodávky víc jak o 14dnů a nebo o vyprodání zboží budete informováni emailem. Děkujeme za pochopení.

Dodací lhůta výrobků So.Cap. je cca 14dní. Vzhledem k povaze sortimentu a obrovskému zájmu o něj může dojít k výpadku některého odstínu vlasů nebo jiného výrobku a v takovémto případě, je potřeba počítat s dodací lhůtou i 1měsíc.

Poštovné a expediční náklady 
K ceně zboží účtujeme expediční poplatek dle způsobu doručení
 
Poštovné zdarma:
Poštovné zdarma platí pro zásilky po České republice při objednávce nad 2500Kč a na Slovensko při objednávce nad 3600Kč
 
Česká pošta - Balík do ruky:
- pokud je zboží skladem, je objednáno v pracovní den do 12h a na dobírku tak je většinou odesíláno ještě týž den
- předpokládané doručení zboží je mezi 9h - 18h do druhého pracovního dne od odeslání
  (pokud Vás na adrese nezastihnou tak balík uloží na 7 dní na Poště kde si jej můžete vyzvednout)
- při zaslání zboží na dobírku je poštovné 139Kč
- při platbě předem převodem na účet jsou účtovány zasílací náklady ve výši 89Kč
- č.ú.:  115-7679720267/0100  
- variabilní symbol je číslo objednávky

PPL kurýr - doručení na adresu:
- pokud je zboží skladem, je objednáno v pracovní den do 12h a na dobírku tak je většinou odesíláno ještě týž den
- předpokládané doručení zboží je mezi 9h - 18h do druhého pracovního dne od odeslání
  (kurýr Vám před doručením bude volat a domluví s Vámi přibližný čas předání)
- v případě zaslání zboží na dobírku je poštovné 159Kč
- při platbě předem převodem na účet jsou účtovány zasílací náklady ve výši 115Kč
- č.ú.:  115-7679720267/0100  
- variabilní symbol je číslo objednávky
 
PPL Parcel Shop - doručení na výdejní místo:
- maximální hmotnost zásilky je 30kg a délka 80cm
- pokud je zboží skladem, je objednáno v pracovní den do 12h a na dobírku tak je většinou odesíláno ještě týž den
- předpokládané doručení zboží je mezi 9h - 18h do druhého pracovního dne od odeslání
  (o uložení na výdejním místě budete informováni emailem a sms zprávou)
- v případě zaslání zboží na dobírku je poštovné od 100Kč (dle váhy zásilky)
- při platbě předem převodem na účet jsou účtovány zasílací náklady od 56Kč (dle váhy zásilky)
- č.ú.:  115-7679720267/0100  
- variabilní symbol je číslo objednávky

Osobně:
- zboží je možné si vyzvednou i osobně, na základě předem potvrzené objednávky učiněné v našem eshopu a po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení o připravení zboží, v naší prodejně v Přerově, Nerudově ulici č. 2 nebo ve skladu Velká Dlážka 40 Přerov I-Město.
- po-pá 8-12 13-17h (prodejna) nebo po-pá 8-15h (sklad)
- doba uložení je 7dnů
- na prodejně je platba možná kartou a nebo v hotovosti, ve skladu pouze hotově
 
Slovensko:
- zboží na Slovensko je zasíláno PPL kurýrem a doba doručení je přibližně 3 pracovní dny po odeslání zboží. Zboží na dobírku je účtováno v € a nebo v českých korunách a poté jej PPL automaticky převádí částku na Euro dle aktuálního kurzovního lístku
- řidiči částku za zboží budete platit v Eurech dle aktuálního přepočtu měn
- spediční poplatky při platbě dobírkou jsou od 200Kč (dle váhy zásilky)
- při platbě předem na náš Eurový účet u FIO Banky je cena dopravy od 155Kč (dle váhy zásilky)
- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
- převod ze Slovenska do ČR je bez poplatků
- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €
 
Upozornění: 
Zboží na Slovensko je zasíláno výhradně PPL kurýrem a při dokončování objednávky při výběru způsobu dopravy je tedy nutno vybrat PPL-SLOVENSKO. Pokud i přes toto upozornění bude vybrán jiný způsob dopravy, bude automaticky upraven na dopravu pro Slovensko, tzn. PPL-SLOVENSKO.

Doručení balíku PPL kurýrem:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic), které vám bylo při odeslání balíku zasláno emailem
- zákaznická linka 225 331 600 a e-mailová adresa info@ppl.cz

Převzetí a reklamace:

- při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je nutné nahlásit přepravci v co nejkratším termínu po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Bez zápisu o škodě nelze následně uplatňovat reklamaci spojenou s poškozením výrobku během přepravy.
 

Evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.